29 Kasım 2008 Cumartesi


O kadar çok satır yazdım ki,,,

Yazdım..............................................................

Yazdım...................................................................................................

Yazdım.....................................................................................................................................

Ve sildim...

Yazacak birşey bulamadığım gibi yazdıklarımda da bir anlam bulamadım.

Beynimi yazmaya zorladıkça yazamayacak hale geldim sanki. Çok üzgünüm bunun için, yazmak benim için herşey demekti bir zamanlar. ''Ben'' demekti...

Ama şimdi iki satır yazmaya kalksam yazamıyorum, olmuyor...

Kafamı toplayıp dökemiyorum içimdekileri satırlarıma.

Sanırım çok fazla yordum kendimi, kendimi dinlemekle. Bunun bir çaresi olmalı ama ne ?

Formülü bilen varsa bana yardımcı olabilirmi lütfen :)



7 yorum:

Adsız dedi ki...

Biraz daha kafanda bişiler canlandırırsan çıkacak bişiler bence.Hemen ümitsizliğe kapılma..

Berrin dedi ki...

beklemeyı ve zaman zaman kendını dınlememeyı bıleceksın..zorlamakla olmuyor yazma ısı. yazmak zorunda degılsın. zamanını bekle kendılıgınden gelecektır. bu yazın bıle hos olmus :)

Funda dedi ki...

Buz mavisi teşekkür ederim umarım çıkacak çıkanları not etmeliyim yoksa böyle açıkta kalıyorum :))
Teşekkür ederim...

Berrincim haklısın belkide kendimi zorladığım içindir ama neden böyleyim bende bilmiyorum. Aslında yazıyorum ama yazdıklarımı siliyorum...
Teşekkür ederim canımcım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bazen öyle olur insan. Hiçbirşey yapmak istemez. Aklını toplayamaz. Konsantre olamaz. Sen dinlen biraz umarım toparlanırsın. Kendini illa yazacaksın diye zorlama. Zorla yazamazsın.Kafanı kurcalayan ve değmeyecek şeyleri at kafandan.Umut herzaman hayatın anahtarıdır unutma.En yakın zamanda toparlarsın kendini. Hayatın arkasını dönüp gitmesine izin verme bu şekilde.
Sevgiyle kal.

bulut dedi ki...

Yazamamayı bu kadar güzel yazmış olman bile takdire değer sevgili Funda... Ben de senin gibiyim aslında, yazdığım hiç bir şeyi bloga koymaya değer görmem. Ama bence yanlış yapıyoruz, Nobel'e aday olsun diye değil, sadece yazmış olmak için yazıyoruz aslında. Ama seni çok iyi anlıyorum :)

Funda dedi ki...

Sevgili muhabbet çiçeği teşekkür ederim güzel yorumun için :)
Haklısın ben sanırım zorluyorum kendimi çünkü yazmayı çok seviyorum ve bu aralar 2 aydır kadar da yazamıyorum nedense :)
Umarım en kısa sürede birşeyler yazarım :))


Sevgili bulut, çok teşekkür ederim güzel yorumun için gülümsettin beni :))
İkimize de kolay gelsin diyorum o zaman :))

Funda dedi ki...

Sevgili muhabbet çiçeği teşekkür ederim güzel yorumun için :)
Haklısın ben sanırım zorluyorum kendimi çünkü yazmayı çok seviyorum ve bu aralar 2 aydır kadar da yazamıyorum nedense :)
Umarım en kısa sürede birşeyler yazarım :))


Sevgili bulut, çok teşekkür ederim güzel yorumun için gülümsettin beni :))
İkimize de kolay gelsin diyorum o zaman :))