19 Aralık 2008 Cuma

Sessiz Özlem


Bakarken camdan uzaklara doğru, içimde titreyen bir ses vardı sanki, özlüyorum diye haykırıyordu...
Nefes almayı, yağmurda ıslanmayı , koşmayı özlüyorum diye sıralıyordu özlemlerini. Kimdi bu sesin sahibi, kimindi bu ses ? Ben konuşmadan o konuşuyordu ama benim özlemlerimi anlatıyordu. Hiç korkmadan hiç duraksamadan konuşuyordu. Kalbimi zonklatıyordu sesinin titreyişi. Elimi koydum yüreğimin üstüne özlemi ve hasreti birleştirdim yüreğimde. Şimdi bende camdan bakınca haykırıyorum özlemlerimi. Dört duvar karanlığında boğulmaktan bıktım artık. Yürümek istiyorum, koşmak istiyorum, yağmurda ıslanmak istiyorum.
Kendim olmak istiyorum.Gökkuşağının renklerinden istiyorum yeşil,mavi,pembe,turuncu olsun istiyorum resimlerimde. Gözlerimden perdeler kalksın istiyorum.
İstiyorum,istiyorum,istiyorum............................................................................
Çok şey mi istiyorum ?

5 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayır canım çok şey istemiyorsun. Bence herkesin isteyebileceği şeyler. Bende bazen kaçıp gitmek istiyorum uzaklara. Bazen ıslanmak istiyorum delice yağmurda. Ağlamak istiyorum , bazende kahkahalarla gülmek hemde onu özlüyorum delice...
Çok güzel bir yazıydı canım. Sevgiler.

Funda dedi ki...

Özlem sanırım hayatımızın taaa içinde var.
Benden de sevgiler canım.

Berrin dedi ki...

az bıle ıstıyorsun..
bazen ozlemlerımıze kavusmamız artık ımkansız hale gelıyor. bır umut olsa ozlem guzelde umut olmayınca cok yakıcı..

Aylin Ünlü dedi ki...

Çok şey istemiyorsun,sen istemeden olması gerekenler bunlar zaten.En güzeli de yağmurda ıslanmak isteklerinden bence.İnsan herşeyi unutuyor yağmur içine işlerken...

Funda dedi ki...

Berrincim haklısın umut herşeyin başı zaten birşeye karşı umudumuz kalmayınca onun da değeri yitip gitmiyor mu ?
Teşekkürler güzel yorumun için.

Aylincim ben istemeden olsa ne güzel olurudu aslında :)
Ama hayat işte istemeden kendiliğinden birşey olmuyor bu hayat'ta. Olsun buna da şükür :)