24 Kasım 2009 Salı

Öğretmenler Günü ve Kardeşimin Doğum Günü :)







Bugün hem çok değerli öğretmenlerimizin günü, hemde sevgili kız kardeşimin doğum günü. İnşallah birgün kız kardeşim de öğretmen olur ve bu güzel günü her iki anlamdada kutlamış olur :))
Bizi yetiştirmekte emeği geçen tüm öğretmenlerin öğretmenler günü kutlu olsun. Emeğiniz çok fazla...
Ve sevgili kardeşim, doğum günün kutlu olsun sen şuanda okuldasın :) akşama kutlama yapacakmısınız hiç bilmiyorum. Ama ben hediyeni aldım henüz sana gönderemedim en kısa zamanda göndereceğim. Bu yazıyı yazıyorum sen şubat tatilinde yanıma geldiğinde sana da okutacağım :)
Aramız her ne kadar sıkı fıkı olmasada seni seviyorum biliyosun :))
İyi ki doğdun, iyi ki 10 yıl sonra pabucumu dama attın :))))

5 yorum:

Berrin dedi ki...

bende kutluyorum kardesının dogum gununu..kendınden 10 yas kucuk kardesın oldugunu bılmıyordum..
nasıl bır duygu..
kızımın sayet bır kardesı olursa en az o kadar yas farkı olacak da aralarında :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Günümüz kutlu olsun. KArdeşinede mutlu yıllar canım. İyi bayramlar diliyorum. Sevgiler.

Funda dedi ki...

Berrinim çok teşekkür ederim. Demek söylememişim :) 95 doğumlu bir kız kardeşim var. İnan çok zor fikir çatışmalarını çok sık yaşıyoruz :) Sanırım ikimizinda bayan olmasından çok az sıklıkla görüşsekte tartışmalarımız eksik olmuyor çünkü dönemlerimiz çatışma dönemi :) Ben olgunluğa ererken o ergenliğe eriyor :))))
Not: Elini çabuk tut :))

Funda dedi ki...

Muhabbet çiçeğim çok teşekkür ederim, uzun zamandır görüşmüyoruz, özlemişim :)
Ara sıra gel olur mu. Sevgiler canım, sana da iyi bayramlar...

Adsız dedi ki...

beyza akılıca