20 Ekim 2010 Çarşamba

Hayatımın Fon Müzikleri ( MiM )


Dün yazmıştım biri beni mimlesin diye :) sağolsun canım berrinim beni hemen mimledi ilk yorumunda :)) teşekkür ediyorum kendisine malum ikimizde aynı burçtanız ortak birşeyler çıkıyor :) aynı müzkiler değil belki yayınladıklarımız ama çoğu zaman aynı şeyleri sevdiğimizi biliyorum. Fon müziği deyince aklıma ilk gelen suavi'den kalanların ardından geliyor birde ömer faruk tanbilek'ten ı love you var onu bulamadım ama suavinin kalanların ardında şarkısını ekliyorum. Üç müzik ekleme hakkımız olduğuna göre de bir tane de hareketli eklemeliyim diye düşünürken aklıma bayıldığım dinlemekten hiç bıkmadığım hatta dinlediğimde dans etmeden duramadığım bir parça ekleyceğim şimdi :) Eminim sizde beğeneceksiniz :) Bende mimi kimseye paslamıyorum arkadaşlar isteyen herkes yayınlayabilir fon müziklerini çünkü gerçekten güzel bir konu bu mim :) Ben hem zevk aldım hemde hüzünlendim seçimlerimi yayınlarken, teşekkür ederim Berrincim.

Beni coşturan, yerimde duramadığım :) Azul Azul La Bomba :))



Gözlerim dolmadan dinlemediğim ise; Suavi Kalanların Ardından..

8 yorum:

Berrin dedi ki...

fundammm harıka olmus:)
mınık fokla dınledık sımdı dansta ettık :)
hındıstan cevızı ulkesı sarkısı dıyor elıf hahahahh

Funda dedi ki...

Canım benim teşekkür ederim :) senin sayende herşey biliyorsun iyi ki varsın :) Ne iyi yapmışsınız minik fokumla dinlemekle dökmüşsünüz kurtlarınızı :))
Hindistan cevizi ülkesi diyor demek fıstık :))))) süpermiş bu hahahaa

Aylin Ünlü dedi ki...

Funda'cım müthiş olmuş postun,uzun bir aradan sonra seni görmek ne hoş:)benden de roman havası çıkar 3 tane bu mime ama ne zaman :)

Funda dedi ki...

Bende özlemiştim aylincim inan ilaç gibi geldi ruhuma :)) roman havası dedin mi benide ışınlayacaksın oraya :))) bayılırım kısaca merakla bekliyorum en kısa zamanda :)

Berrin dedi ki...

oo la bombalar toplanmıs :))
fundam bı daha yaz yolla maılını bana.

Funda dedi ki...

Tamam canım gönderiyorum hemen yorumlardan :)

cem dedi ki...

suavi' nin ne güzel şarkısıdır, gece gece geceyle dalaşırken iyi oldu...

Funda dedi ki...

Bence de en güzel şarkısı gereksiz adam, ruhunu dinlendiriyor insanın..