12 Aralık 2011 Pazartesi

1 yıl.. 1 ay.. 6 gün sonra..

Merhaba,
Biliyorum çok uzun zaman oldu uğramayalı, uğrayamayalı.. Tam 1 yıl, 1 ay, 6 gün önce yazmıştım en son.. Ama nedenlerim çok.. Çok şey değişti hayatımda.. Sadece uğramak istedim, içimdeki amansız fırtına dan kaçarken buraya düştü yolum.. Şimdi ne yazdığım yerlerdeyim, nede paylaştığım turuncu aşk'ım dediğim evimdeyim.. Dedim ya çok şey değişti.. Şuanda yazmak gelmiyor içimden, her ne kadar dilimin ucuna gelip parmaklarımın ucuna insede cümleler engel oluyorum içimdeki çığlıklara.. Belki birgün anlatırım.. Ama şimdi değil, daha durgun bir gün de.. Eğer şimdi anlatırsam göz yaşlarım yazılarımı yıkar, siler, yok eder.. Sadece hiç tanımadığım birinin omuzunda saatlerce, günlerce ağlayacak kadar doldu yüreğim, hiç tanımadığım bir sese hıçkırarak sarılabilirim.. Biraz dinlenmeliyim..            Yine geleceğim..  Mutlaka..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sen sen ol yinede tanımadığın birinin omuzlarına bırakma kendini güzel insan