27 Ekim 2010 Çarşamba

TuRuNcU AşKıMmMmM :)

Evet aynen öyle çok seviyorum bu rengi elimde olsa gökyüzünü, denizi, ağaçları birçok şeyi TuRuNcU yapardım :) Hayatımın rengi diyebilirim kısaca. Hayatımın rengini elimden geldiğince kullanmaya çalışıyorum hayatımda :) Resimdeki vazonun tüm dizaynı bana ait :)) renkli kumlarla şekil verip çiçekleri kendim seçtim renkleri missss gibi koku saçıyor hayatıma :) ufak tefekte olsa benim için çok büyük bir önemi var turuncularımın :)) Perdemi çok ama çok seviyorum yağmur damllarını anımsatıyor bana ama turuncu yağmur damlalarını :) odamın tam görüntüsünüde resimledim facebooktaki albümlerimde bile var :)))diğer ayrıntılarıda ekleyeyim hemen aslında herşey bu turuncu polarlar yüzünden oldu :) Kanepelerim için turuncu polar almaya karar verdim ve alıncada perde almak zorunda kaldım çünkü önceki perdemle uyumsuz oldu örtülerim :) tabi birde vazo gerek dedim :)) halım kaldı bir tek aslında onda da ufak çizgilerle turuncular var hiç uyumsuz değil yani :)


Siz beğendiniz mi peki :)




4 yorum:

Berrin dedi ki...

bılmıyordum turuncu askını.
dünyada tek ben asıgım sanıyordum hahahha
bu anlamda paylasmayı pek sevmem ama hadı bakalım olsun sen yabancı degılsın :))
cok hos olmus perdeler ve vazo ellerıne saglık.
benım evde turuncu bır seyım yok hepsı ustumde basımda kolumda kulagımda :))

Aylin Ünlü dedi ki...

Turuncu ile bağ kurmuş ikinci tanıdığım kişi oldun Funda'cım,ilkini tahmin edersin <3
Odan çok sıcak,cıvıl cıvıl olmuş,renk uyumunu halınıda tamamladığında %100 oturtacaksın sanırım :)

Funda dedi ki...

Berrin cidden bağımlılık oldu bende de 2 senedir falan benim aşkım :)Beğenmene sevindim :)) Bende kıyafetlerde takılarda kullanıyorum ama ev de ufak detaylarda bile görmek hoşuma gitmiyor değil çok sıcak bir ortam oluyor benim için, huzur veriyor bana :)


Aylincim teşekkür ederim :) Bu turuncu aşkı yakında sana da bulaşırsa şaşırma :)) halıyı kış çıkışı artık :)

Yasemin Başaran dedi ki...

Beğendik :)