11 Eylül 2008 Perşembe

Ben Geldimmmmm :)


Evet, geç bir geri dönüşüm olsada dönebildim nihayet :) Nisan ayında bir gittim pir gitmiş oldum yani. Neden bu kadar ara verdim bende bilmiyorum ( sopa ) Bloğum bile yabancı gelmeye başladı bana açıp bakmıyordum bile oysa ki çokda severek başlamıştım blog işine hatta bu nedenle bir değil iki tane açmıştım :)) sanki çok da becerebildim ( sopa )

İki satır bile yazamayacak hale gelmişimya ona üzülüyorum en çok :) Ama artık o sıkıntılı dönemlerim bitti çok şükür. Şuanda Bilecik'te yep yeni bir hayata başladım diyebilirim. Şimdilik herşey güzel gidiyor, rahatım keyfim yerinde ama 5 gündür acayip bir grip geçiriyordum nihayet dün beni terk etti gitti kendileri :) ''bu mevsimde mi? '' dediğinizi duyar gibiyim :) Ben zaten olmam olmam en zamansız anda oluveririm :) Huyum kurusun :p

Neyse, böyle ara verince çenem düştü elime vurdu kusura bakmayın :)

Güzel paylaşımlarla aranıza dönmem başlabgıcıyla, Hadi bakalım hayırlısı :))



Hiç yorum yok: