15 Eylül 2008 Pazartesi

Haziran Gecesi - Gökah Kırdar - Yağmur.....



Şuanda dinlediğiniz şarkının farklı bir yeri var bende. Bundan 5 yıl önce bu dizi yeni yayına girmişti sanırım ve Haziran Gecesi'nin dizi müziğiydi bu şarkı. Eşimle flört dönemindeydik o zamanlar. Çok hasta olduğum, gözümü dahi açamadığım bir anda kulağımda bu şarkının sözlerini, müziğini duyuyordum ama gözlerimi açamadığım için bir rüya da gibiydim sanki. Öyle bir andı ki benim için sanki bedenim yoktu yerinde, çünkü gerçekten çok hastaydım 40 dereceye varan ateşle yatıyordum ve saatler önce uykuya dalmıştım. O anda saat kaçtı ben kaç saat böylece uyumuştum hiç bilmiyordum. Sadece bu müzik vardı kulaklarımda ve bu yüzden ayırt edemiyordum hayal mi gerçek mi diye... İk kez duyuyordum bu şarkıyı o kadar güzeldi ki... Gözlerimi hafifçe aralayabilmiştim en sonunda. Tv den geliyordu bu ses, bu müzik... Eşime baktım o bilgisayarın başında oyun oynuyordu o anda. Hiçbirşeyin farkında değildi. Benim bile...
Geçmişi, o anı, herşeyi yaşatıyordu insana. Neyse :)
Dün gece imeem'den indirdim bu şarkıyı ve sizlerle de paylaşmak istedim. İçinde de küçükcük bir anımı paylaşmak istedim benim için. Belki sizler için de bir anısı vardır kimbilir...


















Hiç yorum yok: