4 Şubat 2008 Pazartesi

...Şarkılar Seni Söyler...

UNUTMA BENİ
Boğazında düğümlenen hıçkırık olayım

Unutma beni, unutama beni

Gözünden damlayamayan göz yaşın olayım

Unutma beni, unutama beni


Gölgen gibi adım adım

Her solukta benim adım

Ben nasıl ki unutmadım

Sen de unutma beni, unutama beni


Bitmek bilmez kapkaranlık geceler boyunca

Unutma beni, unutama beni

Ayrılığın acısını kalbinde duyunca

Unutma beni, unutama beni


Sevişirken, öpüşürken

Yapayalnız dolaşırken

Unutmaya çalışırken

Unutama beni, unutama beni


2 yorum:

Berrin dedi ki...

funda, bilseydım bu şarkıyı koyacagını nasıl yapılacagını anlatırmıydım :)) ben cok severım bu şarkıyı..gece gece yardı yıne :)) hadı optum..

Funda dedi ki...

Berrincim bu aralar hep sana özel şarkıları paylaşıyorum sanki bloğumda şans işte :) Sanırım kova burcu olmamızdan kaynaklanıyor bütün bunlar :) İyi geceler canım bende öptüm...