3 Şubat 2008 Pazar

Nedenli... Nedensiz...








BELALIM




Uçurum uçurum gözlerine baktığım sensin

Prangalarca boynuma taktığım sensin

Dağ golleri gibi gibi hasret çektiğim

Her gece uyku diye yattığım sensin

Yanarım yanarım tutuşur

Yanarım kavurur ateşim

Seni de beni de belalım

Yanarım yanarım tutuşur

Yanarım kavurur ateşim

Seni de beni de belalım

Ah belalım

Gün değmemiş ormanlarda yittiğim sensin

Ömrüme ömür diye kattığım sensin

Deli deli boranlarda aç denizlerde

Teninin tuzunu canım tattığım sensin

Damga damga göğsüme vurduğum sensin

Öfke dolu şehirlerde bulduğum sensin

Yer nerede gök nerede ben neredeyim

Diye diye sınırlara geldiğim sensin








Bu şarkının sözleri bir başka anlamalı sanki, müziğiyle birleşince nasıl da doyulmaz anlar yaşatır insana. Bazen iki damla yaş süzülür yanaklarımızdan nedensizdir... Ya bir şarkı, ya bir resim, dedim ya nedensizdir gözyaşlarımız. Doğrusu da bu değil mi ? İlla ki bir sebep mi olmalı ağlamak için, mutsuzluk mu yaşanmalı ? İnsan gülerken de ağlayamaz mı, içi yanamaz mı ? Maske takmayı beceremez bazı insanlar içleri neyse dışları da o'dur... İşte o zaman içi yanıyorsa dışı da kan revandır. İçi gülüyorsa dışında çiçekler açmıştır... Nerden nereye dağıldı konu... İşte yazmak birşeyler paylaşmak böyle birşey bence. Herşeyden birşeyler vermek okuyana. Her satırda kendisinden bir parça bulmasını sağlamak... Şarkı sözlerini neden mi yazdım sevdiğim için, anlamlı geldiği için... Kendim için... Ve sizlerle paylaşmak, sizlere birşeyler yaşatmak için... Belki de bir belalımız yoktur ama yine de birşeyler buluruz içimizde bu şarkıyı dinlediğimizde. Nedensizdir belki de ama işte... İştesi yüreğimizde !!!

2 yorum:

Aylin-Berrin dedi ki...

bu şarkının benim için özel yeri var..o da ortaokuldayken org ile çıkardıgım ilk şarkıydı bu..:)

evet ınsan gülerken de aglar yada aglarken gülebilir..en azından ben bu maskeleri takabılıyorum..

berrin

Funda dedi ki...

:) bu gülücük ogr ile bu kadar zor bir parçayı çıkardığın için berrincim.

Maskelere gelince bende hayatımda sadece bir kez takmak zorunda kaldım o maskeyi, sevdiklerim üzülmesin diye. Ama öyle bir acı ki bir daha takmak istemem açıkcası. Belki çok çok sevdiklerim için olabilir...